Cześć - Miałem mały wyciek płynu chłodzącego w komorze silnika mojego LR4 z 2016 roku w pobliżu pompy wody. Rury krzyżowe również musiały zostać wymienione w tym samym czasie. Zostało to naprawione przez dealera, a część kosztów pokryła przedłużona gwarancja, chociaż musiałem się z nimi trochę posprzeczać o to, jak wyceniono każdą pracę, gdy zostały wykonane razem. W rezultacie mój rachunek został obniżony o 1200 $.
Tydzień po odebraniu pojazdu dostałem ostrzeżenie „niski poziom płynu chłodzącego” na desce rozdzielczej, więc zadzwoniłem do dealera, w którym pojazd był wcześniej serwisowany, aby poinformować ich, że zadzwonię ponownie, jeśli spadek płynu okaże się czymś więcej niż tylko blokadą powietrzną. Tak się stało. Po uzupełnieniu układu, poziom ponownie spadł, więc zawiozłem go na diagnozę. Wynik stwierdził, że nie ma to nic wspólnego z poprzednią naprawą i że teraz wycieka z tyłu pojazdu. Zacytowano mi 8 godzin pracy i 500 $ za nowy zestaw tylnego węża/rury. Brak zniżki od firmy gwarancyjnej, ponieważ nie obejmują one żadnych węży/rur. Powiedziałem im, że wolę sam rozwiązać problem, zamiast za to płacić.
Byłem pod pojazdem i sprawdziłem tylne rury płynu chłodzącego i nie mogę znaleźć żadnych oznak wycieku, nawet na górnej stronie koła zapasowego! Myślę, że nawet wyciek z otworu po igle pokazałby jakieś oznaki. Wciąż pracuję nad tym, aby sprawdzić, czy mogę znaleźć jakieś oznaki wycieku dalej wzdłuż rur.
Mam pewne problemy z odniesieniem się do tylnej sekcji rur chłodzenia/ogrzewania, aby móc sprawdzić jej cenę online - czy ktoś może pomóc? Czy ktoś może również polecić mechanika w Maine, który pracuje nad LR4.
Dzięki za wszelką pomoc.
Tydzień po odebraniu pojazdu dostałem ostrzeżenie „niski poziom płynu chłodzącego” na desce rozdzielczej, więc zadzwoniłem do dealera, w którym pojazd był wcześniej serwisowany, aby poinformować ich, że zadzwonię ponownie, jeśli spadek płynu okaże się czymś więcej niż tylko blokadą powietrzną. Tak się stało. Po uzupełnieniu układu, poziom ponownie spadł, więc zawiozłem go na diagnozę. Wynik stwierdził, że nie ma to nic wspólnego z poprzednią naprawą i że teraz wycieka z tyłu pojazdu. Zacytowano mi 8 godzin pracy i 500 $ za nowy zestaw tylnego węża/rury. Brak zniżki od firmy gwarancyjnej, ponieważ nie obejmują one żadnych węży/rur. Powiedziałem im, że wolę sam rozwiązać problem, zamiast za to płacić.
Byłem pod pojazdem i sprawdziłem tylne rury płynu chłodzącego i nie mogę znaleźć żadnych oznak wycieku, nawet na górnej stronie koła zapasowego! Myślę, że nawet wyciek z otworu po igle pokazałby jakieś oznaki. Wciąż pracuję nad tym, aby sprawdzić, czy mogę znaleźć jakieś oznaki wycieku dalej wzdłuż rur.
Mam pewne problemy z odniesieniem się do tylnej sekcji rur chłodzenia/ogrzewania, aby móc sprawdzić jej cenę online - czy ktoś może pomóc? Czy ktoś może również polecić mechanika w Maine, który pracuje nad LR4.
Dzięki za wszelką pomoc.